Általános szerződési és felhasználási feltételek letöltése

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

1. A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:
a) Üzemeltetői adatok ismertetése
b) Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása
c) A kínált termékek kategória besorolása
d) Rendelési információk ismertetése
e) A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
f) Rendelés lépéseinek bemutatása
g) A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének ismertetése
h) Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása
i) Házhoz szállítás díjszabásáról szóló tájékoztató ismertetése
j) Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
k) Jótállási, garanciális információk, tudnivalók
l) Az elállási jog ismertetése
m) Elállási jog gyakorlásának menetéről szóló tájékoztató
n) Adatkezelési információk

2. Üzemeltetői adatok
a) Cégnév: Babóca Gyermekruha és Gyermekcipő Kft.
b) Székhely:2896 Szomód, Szellő utca 26.
c) Adószám: 26648116-2-11
d) Cégjegyzék szám:11-09-026724
e) Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Tatabányai Törvényszék Bírósága
f) Szerződés nyelve: Magyar
g) Elektronikus elérhetőség: cellarszabina@gmail.com
h) Telefonos elérhetőség: 0630/2871647

3. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
A megjelenített termékek személyes átvétellel illetve házhoz szállítással rendelhetők meg. Személyes átvétel esetén az átvétel helye 2896 Szomód, Szellő utca 26, az átvétel időpontja 8-17-ig, előre egyeztett időpont alapján.

4. A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:
a) gyermekruha és gyermekcipő
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

5. Rendelési információk
A vásárlás regisztrációval lehetséges, a vásárlás alkalmával a kosár tartalmát összeállítani, a regisztráció elvégzését követően tudja.

6. A megrendelések feldolgozása
6.1. A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 16 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.
6.2. Ügyfélszolgálatunk minden esetben telefonon visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 1-2 munkanapon belül.
6.3. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
6.4. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben.
6.5. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!
6.6. A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

7. Rendelés menete
7.1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba
7.2. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség megadását követően automatikusan frissül a kosár tartalma.
7.3. Szállítási/fizetési mód kiválasztása.
7.4. Megrendelés
7.5. Szállítási/Számlázási illetve a belépési adatok megadása
7.6. Amennyiben már regisztrálta magát akkor be tud lépni.
7.7. Az adatok megadását követően a ” Megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével.
7.8. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően automatikus visszaigazolást kap.
7.9. A beérkezett megrendelését minden esetben visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat!

8. A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja
8.1. A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.
8.2. A számla és a garancia levelet a csomag tartalmazza.
8.3. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
8.4. Biztosítunk lehetőséget a csomag értékének előre történő kiegyenlítésére, ebben az esetben a házhoz szállítás díja kedvezőbb.

9. Házhoz szállítás, információk
9.1. Webáruházunk megrendeléseit a GLS Hungary futárszolgálat teljesíti.
9.2. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni.
9.3. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

10. Szállítás díjszabása
Amennyiben az adott megrendelés bruttó értéke eléri a 20.000 Ft-ot, a szállítás az ország egész területére díjmentes. A díjmentes szállítást biztosító összeget el nem érő kiszállítással megjelölt megrendelések esetén a szállítási díjat az Ügyfél viseli. Ebben az esetben a szállítási díj a számlán feltüntetésre kerül, és azt az Ügyfél által a megrendelés során választott fizetési módnak megfelelően köteles az Ügyfél megfizetni. A szállítási díj az ország egész területére egységesen bruttó 990,- Ft, utánvétellel 1490 Ft.
Lehetősége van személyesen is átvenni a megrendelt árut ügyfélszolgálatunkon:
2896 Szomód, Szellő utca 26.
Előre egyeztetett időpont alapján.

GLS csomagpont
Az online vásárlásoknál a háztól házig futárszolgálattal történő kiszállítás a legnépszerűbb, de évről évre nő a személyes átvétel aránya. A megrendelők kényelmesen és saját időbeosztásuk szerint vehetik át az árut a GLS CsomagPontokon keresztül.
A GLS CsomagPontok jól megközelíthető helyeken találhatók, például bevásárlóközpontokban, benzinkutakon, könyvesboltokban vagy egyéb forgalmas üzletekben. A legtöbb hosszú nyitva tartással, akár hétvégén is várja a csomagot átvenni vagy feladni kívánó ügyfeleket. GLS e-mail vagy SMS értesítőt küld a címzettnek az áru kiszállításáról. A vevő 5 munkanapon belül, bármikor átveheti a csomagot, figyelembe véve a GLS CsomagPont nyitva tartási idejét.
Díja előre utalással, vagy a GLs Csomagpontokon készpénzes vagy bankártyás fizetéssel 990 Ft.

Az Ügyfél az alábbi fizetési módok közül választhat:
Banki átutalás
A termékek ellenértékét banki átutalás útján is rendezheti. Az utalás értéke 7 napon belül érkezzen be bankszámlánkra, ellenkező esetben megrendelésed törlésre kerül.

Az átutaláshoz szükséges adatok:

Kedvezményezett bankja: Pannon Takarék Bank
Kedvezményezett neve: Babóca Gyermekruha és Gyermekcipő Kft.
Adószám: 26648116-2-11
Cégjegyzékszám: 11-09-026724
Kedvezményezett számlaszáma: 63200119-00111430-00000000

Utánvétel
Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza az “Utánvétel” fizetési módot.
Díja készpénz vagy bankártyás fizetéssel 1490 Ft.

Ügyfélszolgálatunkon készpénzzel fizethet.. A helyszínen bankkártyás fizetésre nincs lehetőség.

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
10.1. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak!
10.2. Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

11. Jótállás
11.1. Termékekre gyártótól függően 6 havi jótállást vállalunk.
11.2. Termék meghibásodása közvetlenül webáruházunknak visszaküldheti a Babóca Gyermekruha és gyermekcipő Kft. 2896 Szomód, Szellő utca 26.címre.
11.3. Portósan küldött csomagokat nem vesszük át, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

12. Elállás joga
12.1. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.
12.2. Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.
12.3. Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog. Ilyen esetek az alábbiak:
a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
g) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
h) olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
i) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
j) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
k) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;
l) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. § szerinti jogát.
12.4. A vállalkozó a termék visszaérkezését követően tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget a fogyasztó részére.

13. Elállás jog gyakorlásának menete
13.1. Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon.
13.2. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát.
13.3. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére.
13.4. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!
13.5. Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni. Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!
13.6. A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)
13.7. A termék visszaérkezését követő 14 napon belül a Vásárló által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon visszatéríti a termék vételárát.
13.8. Az elállási jog gyakorlására vonatkozó szabályokat külön tájékoztató tartalmazza.
13.9. Az elállási jog gyakorlására vonatkozó nyilatkozatminta az 1. számú mellékletben elérjhető.

14. Adatkezelés
14.1. Az webáruház használata során a Babóca Gyermekruha és Gyermekcipő Kft. részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az a Babóca Gyermekruha és Gyermekcipő Kft. alvállalkozója. (Pl: Futárszolgálat, a megrendelés kézbesítéséhez).
14.2. A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat a Babóca Gyermekruha és Gyermekcipő Kft. kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére.
14.3. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra.
14.4. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a Babóca Gyermekruha és Gyermekcipő Kft. megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán magadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra.
14.5. A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat a Babóca Gyermekruha és Gyermekcipő Kft. bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén.
14.6. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az cellarszabina@gmail.com e-mail címen.
14.7. A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
14.8. A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a jelen általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

ELÁLLÁSI/FELMONDÁSI NYILATKOZATMINTA
(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
…………………………………………………………………………………………………
A fogyasztó(k) neve:
…………………………………………………………………………………………………
A fogyasztó(k) címe:
…………………………………………………………………………………………………
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén):
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
Kelt: ……………………………………………………………………………………………


JEGYZŐKÖNYV
a fogyasztó kifogásáról
a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézéséről szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet alapján

Fogyasztó neve:
Fogyasztó címe:
Termék megnevezése:

Termék vételára:
Teljesítés időpontja :
Hiba bejelentésének időpontja:
Hiba leírása:

Fogyasztó által érvényesíteni kívánt jog :

Kifogás rendezésének módja (amennyiben eltér a fogyasztó által érvényesített igénytől, akkor ennek indoka) :

Kifogás rendezésének elutasítása esetén ennek indoka :

Amennyiben a terméket (kijavításra vagy a fogyasztó által érvényesíteni kívánt igény teljesíthetőségének vizsgálata érdekében) átvette a vállalkozás:
A termék beazonosításához szükséges adat(ok):

A termék vállalkozás általi átvételének időpontja:

Időpont, amikor a fogyasztó a dolgot átveheti:

Fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti. Az eljárásra a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes. A fogyasztó belföldi lakóhelye és tartózkodási helye hiányában a békéltető testület illetékességét a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás vagy az annak képviseletére feljogosított szerv székhelye alapítja meg. A békéltető testületek elérhetőségei megtalálhatóak a www.bekeltetes.hu oldalon.
Alulírott fogyasztó jelen jegyzőkönyv aláírásával hozzájárulok, hogy a vállalkozás a jegyzőkönyvben rögzített adataimat a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben meghatározottak szerint kezelje.
A jegyzőkönyv felvételének időpontja:
Vállalkozás (cégszerű aláírása) Fogyasztó